dijous, 30 de setembre del 2010

PER AL·LUSIONS

1.- Jo vaig ser l'esquirol per entrar ahir al blog, dia de la vaga que no subscric ni portarà a res (y si no, al tiempo). És evident que JO TAMPOC HE ESTAT NI SERÉ MAI UN ESQUIROL.
No coneixia la història dels arcàngels "apretujaos" en un sol dia. Donaria per a un relat.
2.- Si dic "què mono" o "m'encanta" o altres comentarios tontos (Rafael dixit) és perquè ho sento així. Reconec que no sé prou ni de música ni de cinema com per a intervenir amb comentaris, però valoro moltíssim el que vosaltres feu i reconec que n'aprenc.
3.- Durant molts dies vaig fer la "meva secció" titulada PANEM ET CIRCENSES en la que publicava noticies d'aquelles de lletra petita que surten en els diaris gratuïts. Era una mica el contrapunt del que feia la Ma. Dolors amb la seva agenda cultura que espero reprengui ben aviat. Sincerament creia que era curiós, divertit i interessant veure com es distreu al personal de les coses realment importants. I qui som nosaltres per a decidir el que és important?
4.- Tot un mes d'aquest estiu he publicat els micro relats que envio a la ràdio amb constància des de fa tres cursos. No he rebut de vosaltres ni un comentari, excepte de la Ma. Teresa que em va dir que els llegia, así, sin más.
5.- Avui he estat a punt de tornar amb el PANEM ET CIRCENSES però visto lo visto...
6.- Per suposat que m'agradaria que el blog continués i si és possible amb la Malole i en Marçal i la Celeste i que cadascú fes el que pugui i "si el tiempo o la autoridad competente lo permiten".
7.- Sempre a punt per a una trobada.

Petons (si no queda molt cursi) a tots i totes. MARISA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada