dilluns, 3 de gener del 2011

Potser diré una obvietat:
"Què gran és l'exposició Picasso davant Degas!"

Potser ja s'ha tractat el tema en aquest bloc i jo sense assabentar-me'n.
Però vaig anar-hi ahir i vaig al·lucinar. Dos grans, amb un Picasso admirant i recollint idees i experiments de Degas, a qui sembla que no va arribar a conèixer personalment.
La lliçó: la gent amb talent no para d'estudiar i experimentar.
Tot molt ben explicat en el Museu Picasso i l'exposició s'acaba crec que el dia16

http://www.bcn.cat/museupicasso/ca/exposicions/temporals/Picasso-davant-Degas/galeria.html#images/ambits/a1-1.jpg

4 comentaris:

  1. Bon dia! Alguns l'han vist, d'altres (entre els que m'incloc) no. Però en vam parlar fa uns dies al Taller d'escriptura.
    Gràcies per l'enllaç.

    ResponElimina
  2. Vull anar-hi!!! A més a més, tens el catàleg, oi? Me'l deixaràs? Inclús si vols et deixem anar aqueste vegada amb les germanes sisters (teniem un amic que sempre ens deia així) i amb qui s'apunti.

    ResponElimina
  3. Jo ho tinc pendent, si concideixo m'apunto amb vosaltres.

    ResponElimina
  4. sí, n'hem parlat al bloc, però mai no es prou perquè és magnífica,

    ResponElimina