dilluns, 3 de gener de 2011

Potser diré una obvietat:
"Què gran és l'exposició Picasso davant Degas!"

Potser ja s'ha tractat el tema en aquest bloc i jo sense assabentar-me'n.
Però vaig anar-hi ahir i vaig al·lucinar. Dos grans, amb un Picasso admirant i recollint idees i experiments de Degas, a qui sembla que no va arribar a conèixer personalment.
La lliçó: la gent amb talent no para d'estudiar i experimentar.
Tot molt ben explicat en el Museu Picasso i l'exposició s'acaba crec que el dia16

http://www.bcn.cat/museupicasso/ca/exposicions/temporals/Picasso-davant-Degas/galeria.html#images/ambits/a1-1.jpg

4 comentaris:

marisa ha dit...

Bon dia! Alguns l'han vist, d'altres (entre els que m'incloc) no. Però en vam parlar fa uns dies al Taller d'escriptura.
Gràcies per l'enllaç.

malole ha dit...

Vull anar-hi!!! A més a més, tens el catàleg, oi? Me'l deixaràs? Inclús si vols et deixem anar aqueste vegada amb les germanes sisters (teniem un amic que sempre ens deia així) i amb qui s'apunti.

Maria Teresa ha dit...

Jo ho tinc pendent, si concideixo m'apunto amb vosaltres.

Maria Dolors Giral ha dit...

sí, n'hem parlat al bloc, però mai no es prou perquè és magnífica,