dimarts, 16 d’agost del 2011

L'ARPA I LES SEVES VIBRACIONS 128


RECICLATGE, carrers de Gràcia

Dedicat als avis i avies que teniu manetes creatives i, nets per entretenir. La proposta d’enguany dels 19 carrers guarnits ha sigut el reciclatge d’objectes quotidians, en part per conscienciar a la gent i en part perquè la recollida amb la participació de tothom és gratuïta.

Tot si val, llaunes, bosses del Super, papers de diari, cartrons, càpsules buides de Nespresso, capses de fruita de fusta, taps de suro, cordes d’espart, taps de pots de vidre (maionesa, espàrrecs, llegums) i la reina de tot, les botelles d’aigua de plàstic de qualsevol tampany. Tot es recicla, reutilitza i decora. Els resultats són espectaculars tan si es miren de dia, com de nit il·luminats amb bombetes camuflades. Uns carrers opten per grans figures, casi tipus falles, altres per guarnicions petites i massives amb afectes alats, casi volàtils, un amb partitures de Mozart.

Descripció: Els peixos s’han fet amb motlles de plàstic transparent donant-les-hi la forma i sellant el contorn, dins ataconats de petits trossos de capses de cartró dels ous, que li donen el color marró, els ulls és una tapa d’un pot de vidre pintada negre.

Les gambes gracioses elles, son d’un paper cargolat i pintat de vermell amb unes potes i recobertes d’unes tires de botelles d’aigua com si fossin escames, els ulls una capsula de Nespresso. Les meduses tires de paper de plàstic pintades de rosa i enlairades.

Els globus blancs son de paper de seda i filferro, eteris i porten enganxades flors multicolors de culs de botelles d’aigua, oberts amb tisores, tipus margarides. Podria seguir una bona estona... cal veure-ho... Adéu-siau m'en vaig a patejar carrers amb la meva càmera.



3 comentaris:

  1. Doncs jo potser em quedaré a casa esperant que tornis...

    ResponElimina
  2. Fotos precioses. M'agrada molt aquesta idea del reciclatge creatiu. Per experiència sé com poden ser d'engrescadores les més diverses deixalles. És allò del arte povera.

    ResponElimina
  3. Quan ho veig em faig "creus" que la gent tingui tanta imaginació. Potser és que jo són una mica "negada" per aquestes qüestions i ho admiro.

    ResponElimina