dimecres, 9 de desembre del 2009

LA TRESCA I LA VERDESCA 30

  • Després d'aquests dies en que tots hem jugat a l'oca, poques coses a comentar. M'he passat els dies redactant de nou un conte i ja em surt fum per les orelles. Com que la millor hora era de les dotze a les quatre, tinc una son...
  • Veig que publiquen la versió complerta de les memòries de Casanova. Idees, idees i si més no, sempre és un consol saber de qui va saber viure al seu aire i sense prejudicis. Ed. Atalanta (Jacobo Siruela)
  • Vaig anar a veure El ball. L'obra és molt bona i les tres actrius ho fan molt i molt bé. Però em va donar la impressió de "més farciment que gall", ja m'enteneu. Si no heu llegit el llibre us el recomano: El ball. Irene Nemirowski.
  • Al Verdi park, avui, Cineambigú amb Love Exposure de Sion Sono. Va ser premi Firepresci a Berlin 2009. A les 20'30h.
  • He anat de prospecció a la FNAC. Correu, correu, aneu a proveir-vos de les menges necessàries per aquests dies que ens venen. L'allau està a punt de desfermar-se. He acabat vençuda i derrotada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada