Ya
ha sido dado a conocer el cartel que anunciará el Festival de Cine de Sitges de
este año. Es obra de la agencia publicitaria China. No, no es china, se llama
así y es de Madrid, formada por dos creativos que salieron de Leo Burnet.
Me
gustaría que opinarais sobre él. Se ha creado a partir de la celebración del
20º Aniversario del film “Seven” (que se proyectará en el festival). Según sus
creadores se han inspirado en Rothko y Tapies. El cartel estéticamente es
atractivo, es un buen cartel. Minimalista, incluso diría. Pero la pregunta es:
¿Es un cartel adecuado para un festival de cine?
Reconec traces de Tapies, no coneixia res de Rothko ho reconec, he trobat que és un pintor i gravador, que no conec la seva obra. Tal com dius és minimalista i bonic, però no sé si correspont a les películes que es projectaran. Tu ets el mestre.
ResponEliminauN CARTELL EN EL QUAL EL PROTAGONISTA ÉS EL GRAFISME DEL TÍTOL. EN DEFINITIVA ÉS EL QUE INTERESSA PERQUÈ NO VA DESTINAT A CRIDAR L'ATENCIÓ DE POSSIBLES CLIENTS SINÓ ALS QUE JA HO SON. eSTÈTICAMENT EM SEMBLA CORRECTE I NET. m'AGRADA.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina