dijous, 26 de novembre del 2009

LA TRESCA I LA VERDESCA- 23

  • Escriptors, La lluna en un cove, revista de relats de ficció, demanen gent que envií relats(en català) per a la seva publicació. Ells els seleccionen i si ho creuen convenient, els publiquen. www.lallunaenuncove.cat
  • Accidents de trànsit. INDEMNITZACIÓ Directa, Es dediquen només a això. No cobren fins que cobres. 93.292 56 10. www.indemnizaciondirecta.com Mai està de més saber-ho.
  • El 65% dels nens de 6 a 9 anys naveguen per Internet ells solets. El 85% dels adolescens. I la gent gran?
  • Estic contra la campanya de desmitificació de Paul Newman (mai contra qui no es pot defensar). Ja ho sabem que tenia defectes, problemes i neures. I què? Això el fa encara més humà. Em penso comprar la biografia que acaba de sortir. Àpa.
  • Premi a un Lector d’imatges de la UAB. Aquest aparell ha de reconèixer quins objectes hi ha en una imatge i on estan situats. Serà capaç amb les del nostre ínclit vampir de les polaines de topos?
  • A la biblioteca de la Universitat oberta de Catalunya ja fan préstecs de e-books. Anem-nos preparant. Jo sí, en sóc partidària. Estic tipa de dur llibres amunt i avall, que em desapareguin, de tenir-los a Saifores quan sóc aquí i aquí quan sóc allí. Espero un temps prudencial perquè les editorials s’hi posin en serio i després...a mi la tècnica.
  • Franco contra Flash Gordon. Vicente Sanchís va guanyar el Premi d’Assaig Joan Fuster amb aquesta obra. Va de la censura i és en format còmic.
  • Sí, sí, molt bé. La Universitat ha de ser millor i acostar-se a les millors però si no es comença pel començament (o sigui la primària), pues va a ser que no.
  • No solament no hi ha forma de racionalitzar i compatibilizar els horaris de pares i nens sinó que emboliquem la troca amb festes i setmanes blanques que encara ho fan més difícil. Que em quedi com estic, és el clam dels pares. És clar que, com molts estàn a l'atur no hi ha problema.
  • Pep Bou (el des bombolles) i Jorge Wagensberg explicant la història de l'Univers. A Girona, avui. Si ja us ho deia ahir allò de traslladar-nos per uns dies.
  • La tuneladora de l'Ave, vista des del davant em recorda el calendari asteca. És una preciositat.
  • Més estrelles Michelin. Catalunya comença a semblar un planetari.
  • Pep Tossar torna amb el Senyor Sommer. Potser serà el seu comiat. Què? som-hi?
  • Benny Goodman, 100 anys. Concert d'Oriol Romaní (és molt bo, no us el descobriré ara). Instiut d'estudis Nord-americans. Via Augusta 190. A les 19'30. Gratuit. Maldición, serém a classe!

1 comentari:

  1. al pel per lo de les unis:
    I de l'educació infantil(Els parvuls y els >aparcanens/guarderies que m'en dius?

    ResponElimina