dijous, 19 de febrer del 2015

L'arpa iles seves vibracions, 375

El vaixell fantasma
La trobada de la colla, amics, veïns i coneguts al cinema Bosque per veure en pantalla gran la retransmissió de Norma des del Liceu, en la nit internacional de l'òpera, va ser tota una festa. La sala plena,cap butaca lliure.
Les veus dels cantants al més alt nivell i la posta en escena original.
A la sortida, la concebuda tertúlia tot bevent una cervesa.
Animats per l'experiència grupal, ja ens hem apuntat pel proper dimarts 24 de febrer al cinema Girona, on projectaran directe des de Londres, L'holandès Errant, "El vaixell fantasma", títol en alemany, Wagner,  per a qui agradi la seva música.
Hora 20,15, durada 140 minuts. Preu amb entrada anticipada per Internet 14 €.
Beyn Terfel i Adrianne Pieczonka com a protagonistes
Tinc una predilecció especial pel personatge de Senta, les balades que canta em fascinen, les escolto sovint. Johohoe! Johohoe! canta com a leitmotiv, quan jura ser lleial fins a la mort.
La lletra de tota l'obra expressa la maledicció, la redempció i el desig de mort com a única certesa de salvació. La música l'acompanya com sols sap fer Wagner.

Si us animeu, allí ens trobareu.

3 comentaris:

  1. Si t'animes ja som 9, hem comprat tota una fila.

    ResponElimina
  2. Hola Maria Teresa. Gràcies a tu, he entrat en el Bloc. Jo si m'animo però no tinc gaire pràctica (més ben dit, gens) per comprar l'entrada mitjançant Internet. Sempre ho fa en Marçal.
    Et faria res fer-ho per mí? Jo et liquidaría l'import dimarts.
    Diga'm quelcom, si us plau.
    Una abraçada a tu i als altres blocaires

    ResponElimina