dimarts, 3 de febrer del 2015

Aniversari



He estat preparant un regal per a una amiga que fa anys. Pocs, si fa no fa la meitat dels que jo tinc. Com sempre m'he embalat i posats a fer li hauria preparat la festa i tot, Però amb l'edat he après a deixar a cadascú l'espai dels seus desitjos. Sí bé podria proporcionar-li una part de sorpresa i d'alegria penso que la il·lusió és més gran quan prepares que quan ho reps. No sé com explicar-ho però potser seria més satisfactori per mi que per ella; per tant cal deixar-li que també pugui experimentar aquesta sensació i celebrar el seu aniversari com ella vulgui. Encara que ho hagi explicat embullat, m'enteneu, Oi? Ara em preparo per la sorpresa del que ella haurà preparat i compartiré la seva satisfacció.

2 comentaris:

  1. Totalment d'acord a mi també em passa, per fer un regal sempre penso en un detall que porti sorpresa o il·lusió, i potser disfruto més jo que el que el rep. No és questió de diners, sinó de pensar en la sorpresa.

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina