dimarts, 15 de juliol del 2014

Des del punt de connexió

Estic força desesperada amb els. Wiffis, internets, módems volants, telèfons. Que fan de mòbil i altres etcèteres. No hi ha manera de poder-me connectar quan vull. El dia 8 ja havia gastat tot el que tinc adjudicat i ara visc dels veíns si és que tenen obert el wifi. Trucarem a Movistar a veure què s"hii pot fer però no tinc gaire fe. 
Els dies van passant amb poques variacions i la calor ara sí que sembla instal.lada, i la piscina, ara sï, ja be de gust,,  Però tot això té la contrapartida de la Saiforitis, aquella malaltía insidiosa i de fàcil contagi que ens agafa tots els estius. Ni tan sols el diari em dóna incentius per fer anar el cervell. sort de la novel,la que de tant en tant m'anima; sinó, de no fer-lo servir se pm'atrofiaria el cervell.Ah i també he de donar les gräcies als escriptors publicats, que tant fan per mi. Però també el botí s'está acabant. Sempre em quedarà Moby Dick que és la meva eterna assignatura pendent.
Amb un badal em despedeiixo fins un altre dia, ara el balancí em reclama.

1 comentari:

  1. No has llegit Moby Dick? Ui, què bé. Un llibre que jo si que he llegit. Petons

    ResponElimina