dimecres, 10 de novembre del 2010

Tresca i verdesca

Posa una jaima a la teva vida

De les meves perplexitats vinc, a les meves perplexitats vaig. Total que no surto del meu astorament.
  • Seguim amb el tema del Sahara. Éstà clar que no està clar i que n'hi ha per dies. Diuen que tenen por. Només faltaria.
  • La justícia francesa decideix investigar l'origen i les condicions d'adquisició dels bens que tenen a França, tres líders africans: Bongo(Gabó), Sassu-Nguesso (Congo) i Obiang (Guinea Equatorial). El primer ja és mort. Tots tres "gaudeixen" d'inmunitat. És un d'aquells follons judicials que només la Malole ens podria explicar, però jo soleta i sense cap comissió d'experts que m'assessori he arribat a la conclusió que segur que són culpables i tot fa pudor d'escombreries. O no?
  • L'Obama està encantat amb la bona convivència de l'Islam i la democràcia a Indonèsia.No sé si es tracta d'un estovament mental degut a la nostàlgia pel lloc on va viure de petit.
  • Mentrestant EE.UU adverteix Israel que no atacarà l'Irà, almens fins d'aquí a dos anys. Això és una agenda ben portada!
  • I el pobre Bush i les seves memòries... calladet estaria més mono, com diria la Marisa.
  • Ull amb el Google. Per un error en un mapa ha armat la marimorena entre Nicaragua i Costa Rica. A mi em toca perquè l'Iu és allí, ai pobret.
  • Eleccions a Jordània. Esperem que el viatge a Petra de la M. Teresa no se'n ressenti.
  • El Zapa reanima els seus barons i els torna el protagonisme perdut. Pues nada, se toman unas copas y aquí paz y después glória. I el Rei al Golf Pèrsic(potser creu que podrà jugar amb el Ballesteros, en viatge semi privat. Com és que no ha anat al Marroc? Sóc una ingènua empegueïda (encara que no ho sembli).
  • Ai per Deu, el Mas, avisa que el tripartit deixarà "seques" les arques. A confessar-se tothom ràpid.
  • Tots estan encantats amb la visita del Papa. I qué bé que va sortir i que maca la Reconsagrada Família.
  • Onades gegantines escombren la costa Cantàbrica. Almenys allí saben fer neteja. Una mica "a lo brutu"pero tot ben net.
  • Si no l'heu vista, avui a la Filmo fan Napoleó. Els que hi erem, l'any passat us la recomanem amb encariment.
  • I prou, que el llibre, conte, llibret o no sé què, que fem a classe, no em deixa viure. No estic per res més.

1 comentari:

  1. Carolina la dona i amiga negre que ve per casa fa sis anys, és nascuda a Malabo, la capital de Guinea Equatorial, sempre em parla amb rabia de Obiang, que viu com un rei ell i la seva família i que no es preocupa del seu poble. Tots malviuen i s'escapen a Europa si poden, la majoria via Barajas amb avió d'anada. Em diu que estem amb deute amb ells, que parlen español i que són part de nosaltres. Ha tornat dues vegades allí però torna cada vegada més trista. Tenim deures per complir.
    No sabia res de les eleccions a Jordània, gràcies per la teva informació, val la pena que segueixis amb les teva Tresca i verdesca. Merci.

    ResponElimina