dilluns, 22 de novembre del 2010

A empentes i rodolons




Hola a tots: Ja se que tinc pendent de fer-vos un petit comentari sobre la nostra escapada per terres andaluces. El tema és que va donar "tant de sí" que em falta temps (i desprès de tres dies de "campana" a la feina, encara més).



Es per això que em limito a comunicar amb vosaltres per a dir-vos que si voleu fer una sortideta pel Maresme, agafeu el tren (via Mataró, Blanes o Massanet-Massanes) i en mitja hora us planteu a Mataró. Sortint del tren, dos carrers a l'esquerra tirant a montanya (home, el contrari seria tirant a mar i no sembla propi) al carrer Cooperativa trobareu un petit museu que ha fet el publicitari Lluís Bassat (la cara que se m'ha posat és la mateixa que fa la Maria Dolors quan diu "quina ràbia" al comprovar que algú escriu com ens agradaria escriure a nosaltres): Té una petita representació de Joan Brotat, Hernández Pijoan, Tharrats, Argimón, Bartolozzi, Guinovart, Antoni Clavé i J.M.Subirachs (d'aquests escultures), Joan Ponç, Josep M. de Sucre, Vilacasas, August Puig, Picasso, Maria Girona, Ràfols-Casamada, Torres Garcia, Joan Miró, Àngel Jové, Antoni Tàpies i Modest Cuixart. Casi na!


L'entrada és gratis i el museu està en una nau industrial construida per en Gaudí.


Hay quien de más?


I ara a veure si m'en surto posant alguna imatge.
Per cert, desprès seguiu amunt i a la dreta fins arribar a la Plaça Santa Ana (una mica abans el carrer esdiu Rambla i al número 20 està "El Racó de Jabugo" que, per 13,90 donent un menú molt aparent. (Jo vaig demanar graellada de verdures i sortit d'embutis ibèrics, bé!) MICA8UNA .

2 comentaris:

  1. Veig que si te'n has sortit. bé!
    Si cliqueu damunt la foto de dalt veureu ampliada la Malole molt interessada mirant-se un dibuix.

    ResponElimina
  2. De mica en mica, o mica a mica com dius tu, arribaràs a l'art abstracte.
    De què tens ràbia? de no fer un museu? Però si el teu particular el vas mig desfer fa un parell d'anys!
    Ah i gràcies per explicar-nos com es va a Mataró en tren. Sabies que aquesta va ser la primera línia de tot Espanya? Jo hi aniré en cotxe, però.

    ResponElimina