dilluns, 10 d’octubre del 2011

LA TRESCA I LA VERDESCA

Les fotos que faig en les meves sortides són el meu arxiu de temes. Gairebé de totes elles podria sortir un conte, una impressió, una reflexió... Potser per això procuro anar amb la màquina a sobre. Mai no sé què em motivarà, quin moment em plaurà guardar per sempre, quina persona em cridarà l'atenció per la seva singularitat... Molts cops la foto no surt bé, normalment perquè m'entra una atac de pudor i la faig mig d'estrangis. També hi fa que la màquina no és cap meravella ni jo en sé, tot s'ha de dir. Però pel que les vull, les fotos ja em serveixen. I si les publico al bloc, no és perquè em pensi que són res de l'altre món, sinó perquè m'agrada compartir amb vosaltres el que veig. I sé que si també hi haguéssiu estat haurieu participat d'aquella bellesa, d'una curiositat, d'un moment, d'unes gents, uns llocs, que a mi m'han cridat l'atenció. Per exemple la foto d'aquesta setmana és una magrana que sobressortia de la tanca del jardí de la Caterina Albert. Em va semblar exactament la seva metàfora: un fruit bellíssim i singular, en mig de la brolla.

Per cert, us he explicat mai la visita que li varem fer un dia ?

1 comentari: