dimecres, 13 d’abril del 2016

LA TRESCA I LA VERDESCA



Qui no es conforma és perquè no vol

N'hi ha que tenen sort. Mira que aquesta família que seguint la pista a un escapament d'aigua a les golfes van trobar un Caravaggio! Nosaltres hem tingut problemes d'aigua a dojo i mai res a canvi. Entre tantes coses com hem hagut de remenar aquests mesos, hem tingut també una fuita que va ensorrar un tros del sostre del magatzem on la Meri clasifica, informa, i fotografia tot el que es pot salvar de l'amuntegament del meu germà! Res, està vist que hi ha qui neix per pobre i pobre morirà. Entretingut i feliç, això sí, però pobre. Segurament és preferible a l'enrenou que deu ser gestionar 120 milions d'euros que és el valor estimat del quadre. però,  per un cop a la vida, m'agradaria provar si realment és tan terrible. No crec perquè amb el repartiment que faria, aviat em quedaria com estic. Ergo, ja estic bé ara. (I a més a més el quadre en qüestió és francament desagradable i taca de tanta sang com vessa.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada