dimarts, 8 de juny del 2010

TRESCA I VERDESCA 123



Veieu com el món és tal com el veuen els artistes? Són uns precursors.

  • Algú podria explicar-me com és que Espanya, que prou feina té per trobar un trosset de roba per retallar , donarà 10 milions d'€ a l'Afganistà pel procés de reconciliació? És que ho fan perquè els facin de bo amb Al Qaeda? Perplexa, estic, perplexa.Si, si ja sé que quan ets al camp has de jugar però...
  • Això del petroli al golf de Mèxic, en quin percentatge augmentarà el desastre ecològic de la terra en general i el dels Estats Units, sords al problema (el de l'ecologia, no el del petroli, of course). Podran ara, continuar fent l'orni?
  • De la boca de Tsipi Livni (cap de l'oposició d' Israel), comencen a sortir paraules de condemna a l'Estat. Ai, Tsipi, Tsipi, dolenta, així no duraràs gaire.
  • Els no fonamentalistes tenen (tenim) mala peça al teler. Que si un ritual islàmic en l'assassinat del bisbe de Turquia, que si burques i yihabs per allí i tot el que no sabem. Els pobres no s'entenen de feina però ningú no els fa cas. És molt més divertit el mal. I el dimoni, comparat amb l'àngel Gabriel, o Rafel, per fer-lo més nostre, no té color! Com deia un profe meu d'art, parlant del Bosco: si el infiernofuera así valdria la pena morir en pecado mortal para verlo.
  • Racionalitzar els recursos de la Sanitat passa per pagar el menú de l'hospital quan estàs ingressat? I els turistes que "aprofiten" per anar a urgències i així fer-se una revisió? I el tiket per visites mèdiques...no són els metges els que determinen si cal que tornis? Suposo que no és tan fàcil aclarir les coses. El que és segur és que no cal ara córrer, com sempre. Primer que s'ho pensin bé i ponderin les mesures que cal prendre. I després decideixin què cal fer. Que no facin com estic fent jo ara que sense saber de què va parlo del tema. La diferència està en que jo no tinc poder de decisió.
  • Juan Gris a la galeria Manuel Barbié. S'inaugura el 20 de maig. Sempre val la pena encara que no es tracti d'una gran exposició. Se m'acut que s'hauria de fundar l'associació desassociada de Gourmets de l'art seria una figura a tenir en compte. I no caldria cap més carnet sinó tan sols la voluntat de ser-ho.

1 comentari:

  1. De Sanitat millor com dius, deixar-ho pels que saben de números, però quan jo treballava ateniem a tots els pares, mares i abuelos de la gent d'Extremadura, quan venien a veure els fills. I a sobre el barrut de l'Ibarra ens deixava com uns porcs.Ara amb l'infart està fora de política i calladet.

    ResponElimina