dimarts, 29 de març del 2016

LA TRESCA I LA VERDESCA



Els dissabtes, la Vanguàrdia podrà comprar-se per un preu mòdic (2'50) juntament amb l'Hola. Sí, sí, ja entenc que hi ha molta gent que el compra (ja s'ho faran) i als de la Vanguàrdia els interessa vendre, però, francament, a mi em molesta. Soc subscriptora de La Vanguàrdia des de la nit dels temps i segueixo perquè m'agraden molts dels que hi escriuen i la informació de Barcelona és la millor de tots els diaris, però no crec que s'hagi de barrejar la gimnàsia amb la magnèsia. Ja sé que no serà obligació comprar l'Hola  però ja últimament, el que considerava el meu diari "holejava" descaradament. Tanta pàgina sobre els "grans" d'aquest món, tanta revista de moda fulars de marca a 1'90, tanta mandanga ja em carregava i ara això ja és una agressió en tota regla. S'hauria de fer un boicot com quan el Galinsoga (recordeu, vells?). M'hi apunto o millor dit, em desapunto i prou. Potser se'm passaran coses de Barcelona però així recuperaré temps per llegir altres coses. Ja em toca estar a la reraguàrdia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada