dimecres, 23 de març del 2016

LA TRESCA I LA VERDESCA




A Mallorca dos periodistes de prestigi acaben de posar en marrxa la Via corrupta, una visita turística als llocs més emblemàtics de la corrupció desenvolupada a l'illa i que a acaba  en la famosa rampa que hem vist mil vegades. Tot i que podria semblar-ho no és una broma i els qui l'organitzen són uns rigorosos periodistes que volen fer de la ruta un "exercici de salut democràtica" amb rigor i humor. M'encanta la idea i com jo mateixa deia i en feia bandera quan era joveneta (ara ja se m'han curat tots els eslogans possibles), "tot s'ha perdut menys l'humor", parafrasejant l'honor de Nelson. Si fos a l'illa m'apuntaria a aquest festival. I si es fes aquí també. El que em temo és que un dematí sigui poc i potser una setmaneta, posem-hi, molt cansat. Un tornem-hi esgotador i de vol gallinaci. No m'agraden ni les gallines ni els coloms, què voleu que us digui. Tampoc els voltors, és clar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada