divendres, 16 d’abril del 2010

TRESCA I VERDESCA - 93 diari d'una convalescent

  • La cosa muscular va millor, gràcies. Els ossos psè, psè. paciència.

  • Quant als nervis, fatal. Estic que si pogués em pujaria per les parets a causa del Tribunal Constitucional. Arriba un moment que ja no és el dubte sobre l'Estatut (no tinc cap dubte del què en pensen), sinó sobre la seva salut mental i aquell os que hi ha al final de la cara. És que ens estan prenent el pel o què? I com sempre, i un cop més, nosaltres beee,beee, beeee. Si per mi fos, el somatén seria en peu. Pitjor va ser la revolució francesa i míra!
COM AQUESTS POBRES ENS DEIXARAN.

Com diu avui en Toni Batllori al seu acudit (que de chiste no en té res) Estaba pensando si se habrán enterado de que el Estatut o que se està debatiendo es el de Catalunya, no el de España.
  • I de tan bon humor com m'he posat , d'en Garzón no en vull parlar que el metge em diu que tranquil·la i que reposi. Ja sé que dintre de cent anys tot això no m'importarà una malva però ...
  • Em consolo una mica pensant en l'Alícia de Tim Burton que aquesta tarda aniré a veure.
  • Adéu "pajaritus" a la Rambla. Per acomiadar-nos d'ells hauriem de convocar una "suelta"d'ocells, seria molt emblemàtic, oi? encara que no gens efectiva per com n'estem d'acostumats a fer volar coloms.
  • I espera't que tot seguit vindràn les estàtues, i els dibuixants, i els que duguin barret, i si dus un volant a la faldilla ai de tu i, i, i. Recordeu allò del Prohibido prohibir? Em pregunto si només em mou la nostàlgia.
  • Si no teniu ganes de sortir de marxa, avui, a les 21h a la BTV fan Escrit al vent, de D. Sirk amb el Rock Hudson, Doroty Malone, Lauren Bacall, etc. Segons la ressenya "un dels melodrames més arrebatadors de tota la història del cinema". Sobretot no us perdeu el començament que és irresistible.
  • Exposició de Perico Pastor a la Galeria Sant Jordi de Sant Cugat. Que no us faci mandra que segur que està bé i a més a més podeu fer una escapadeta al Monestir que... no cal dir-ne res. Quan temps fa que no hi aneu? Doncs ja seria hora.
  • L'Atelier 13 recupera els clàssics del cinema fantàstic de sèrie B. Ja n'hi ha 50 de rescatades i publicades. Clica aquí.
  • Avui a les 19'30 al M. Picasso: Devant la parole. Un espectacle que forma part del Barribrossa.
  • I després d'aquestes emocions encontrades, que no trobades, em despedeixo de vostès fins dilluns que vé. Passint-ho bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada