dimecres, 7 d’abril del 2010

Tresca i verdesca 87



  • No crec que en unes setmanes pugui fer res més que llegir i llegir sobre el nou cas de corrupció de càrrecs del PP. Si no estic al lloro des del primer moment en que es publiquen, no crec que pugui donar abast als 50.000 folis de marres ni que sigui en resúm. Tampoc els responsables judicials, polítics, econòmics etc se n'havien adonat fins ara que la cosa tenia pelendengues, diguem. Ja en el primer foli es parla d'un pagament de 1.350.000 €. Bé si seguiu llegint començareu a dubtar de la salut mental de tots plegats i em temo que tindrem la impressió no de que sigui un assumpte econòmic o polític siní directament demencial. Crec que s'hauria de nomenar Sant Boi capital honorífica estatal.
  • Qui s'atrevirà a fer una novel·la no negre sinó color d'espant, amb l'assassinat de la nena de Seseña?
  • La fructosa dels refrescos accelera l'obesitat. I altres coses també, suposo perquè no en prenc i mira... La fructosa de dos litres de beguda refrescant, són equivalents a la de vint llitres de suc de fruita natural. Que ho sapigueu.
  • Ai la Diagonal, ai, ai. Ja comencen amb les estadístiques i grafics sobre els arbres. No tocar, perill de mort inminent, em temo.
  • Llàstima no haver-ho sabut abans: Divendres Sant, 6 d'abril de 1327, Petrarca va veure Laura per primer cop. Això sol ja valdria per fer d'aquesta setmana sinó la més, una de les mes santes de l'any. Aquests lletraferits el que estem és tocats de l'ala, no de la lletra. Però que bé que ens sentim i que poc demanem per fer-nos contents, oi?
  • La Tv oferirà 16 hores setmanals de motociclisme. Em sembla que m'hi apuntaré a veure si espavilo.
  • Curmetratges gallecs a la SGAE (p. Colom 6) a les 16'30h. Susi, al loro.
  • Avui a la filmo "el desprecio". Le meprís, oui je m'en rappelle.
  • La frase d'avui: Si no t'equivoques és que alguna cosa estàs fent malament.

1 comentari:

  1. No ho entenc. Ahir vaig escriure un comentari aquí. El vaig veure editat i ara no surt.Què està passant? Deia jo que de vegades escric coses encara que ningú no em respongui. I que potser fora bo tornar a fer una "posta a punt" ara que comencen les motos. I a les coses de la Ma. Dolors afegia que en el Youtube 51.993 persones havien entrat per tal de veure els gols de'n Messi a l'Arsenal i preguntava: No creieu que la "gent en general" te molt poca feina? Apa, petons.

    ResponElimina