dimarts, 6 d’abril del 2010

TRESCA I VERDESCA - 87




Hola. Torne'm-hi després d'aquests dies de tanta joia familiar i tanta mona.

  • Estic lleugerament "mosca". No acabo de veure quin sentit té fer un bloc comunitari i que a la realitat sigui personal. Què passa? si a ningú més l'ineressa amb dir-ho n'hi ha prou. Acabem aquesta aventura i aquí no ha passat res. Veig que a alguns no us interssa en absolut, d'altres preferiu utilitzar els mails, altres amb mirar-lo de tant en tant en tenen prou. Jo, penso seguir escrivint fins a completar La Tresca 100. Després em sembla que plego definitivament. El que avisa no es traidor.
  • Us recomano molt la pel·li del Polanski "L'escriptor" o sigui el negre. Éstà molt bé, treball magnífic dels artistes. el guió molt ben resolt, manté l'interès en tot moment de forma progressiva i amb final sorpressiu, els paisatges són una passada i la casa, oh la casa! Ja em direu. No us en vull parlar més perquè cal veure-la. (No cal disculpar uns fets inqualificables per veure la vàlua d'un artista. Al cesar el que és del César. i a ...) Els detalls tècnics els trobareu a Internet. Cliqueu aqui

2 comentaris:

  1. Hola Mª Dolors i colla, estic enfadada amb mi mateixa, he intentat escriure al bloc i la meva memòria m'ha fallat, no he trobat la manera d'entar, ja en parlarem dijous, és com si una bruixa hagués borrat el cuadre d'entada. Mª Teresa

    ResponElimina
  2. Dolors, tranqui, que et seguim. Els dies de Setmana Santa han espaiat les visites, eperò jo vaix entrant i, de tant en tant, penjant alguna cosa, ja ho saps.
    Molt bona la peli del Polanski. I tremendo el plano-seqüencia final, en que l'espectador te de imaginar practicament tot el que passa.

    Marçal

    ResponElimina