divendres, 31 d’agost del 2012

PANEM ET CIRCENSES

LES MEVES VACANCES

Aquest any m'he mogut menys que "los dientes de arriba" com diu un cosí meu. Si, vaig estar 5 dies a Úbeda en motiu la Convenció familiar i 3 dies a la Vall de la Vansa per l'important esdeveniment del casament de la meva filla. Però llevat d'això he aguantat estoicament la calor de Barcelona.

Com que sóc persona positiva de mena m'he conformat en llegir les fantàstiques cròniques dels viatges dels meus amics i coneguts. I no vegis què econòmic i descansat que m'està resultant. El viatge per Rússia de la Maria Teresa (NO US PERDEU EL BLOC D'EN SALVADOR: Sorrobloc@blogspot.com) m'està fent gaudir d'allò més. Perquè te la traça d'anar-ho publicant per dies i així és "gairebé" com si hi fossis. També el de la Malole i en Marçal a Islàndia -guapu, guapu-. I ara espero el que ens farà arribar la Maria Dolors. Ah, també m'he vist TOTS els Jocs Olímpics de Londres còmodament asseguda al sofà de casa meva. Ho veieu com qui qui no es conforma és perquè no vol?

2 comentaris:

  1. Marisa, gràcies per la publicitat que m'estàs fent i sàpigues que jo també m'ho passo bé redactant aquestes cròniques tan completes. Em fa reviure més a fons el viatge i serveix de record per la memòria.
    Celebro que t'agradin tant i que en parlis amb les teves amistats.
    Per cert, hi ha un petit error quan vols posar la meva adreça, ja que les URL dels blocs no porten mai una @, l'adreça exacta és: http://sorrobloc.blogspot.com
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Tot val la pena si es viu. Felicitats novament pel casament, tots dos es veuen molt feliços.

    ResponElimina