divendres, 3 d’agost del 2012

LA TRESCA I LA VERDESCA

Lecciones de cosas: figuras literàrias

   Hi ha tres coses que voldria fer durant les vacances: llegir el diari mentre esmorzo i sense destorbs que ho interrompin, banyar-me sola i tranquil·la i poder-me posar a l'ordinador amb una certa perspectiva de temps a esmerçar. Sabeu què és la utopia? doncs aquí teniu tres exemples clars.
Per a la primera em cal anar a Llorens i ja que hi vaig, el pa, uns espaguettis, mantega, formatge ratllat, aigua bona... son les onze quan em poso a esmorllegizar. El bany, amb una mica de sort és un crit de treieu els espaguettis, si us plau. I de l'ordinador, no hi ha més que veure-ho. I del conte o novel·la, tinc només unes vint pàgines i gens d'inspiració.
   A la nit, no hi ha res que no tingui el seu costat bo, dormo com si m'haguessin planxat. Com és això?

1 comentari:

  1. je,je. Qui no es conforma és perquè no vol. Jo llegeixo el diari i esmorço tranquil·la i sense destorb. Em faig un bany ¡a la dutxa! i em poso a l'ordinador quan vull....i m'avorreixo com una ostra. Un petó

    ResponElimina