dimecres, 22 d’agost del 2012

LA TRESCA I LA VERDESCA


El Zeus- Poseidó que està al Museu d'Atenes. És absolutament impactant. Qui el trobés per aquells mars que son els seus dominis.


Ahir a la tarda, visita d'uns amics molt estimats. Sort que la seva conversa i presència refrescava l'ambient.
L'amic, era catedràtic de grec i ho sap tot del món antic, els deus, la mitologia i la resta. Va ser una bona base de dades pel viatge que m'espera. A la nit em vaig mirar el que ell m'havia explicat i sí, és clar, la informació era la mateixa, però no la màgia de l'explicació. La que recordaré serà aquesta, naturalment.
Per això en escriure és tan important trobar la pròpia veu. Tot està dit però pot dir-se tot de nou i fer-ho diferent. De moment em sento en Stand by , suposo que quan destapi l'olla que ara només fa xup-xup, algun bon suquet o fricandó en sortirà.

3 comentaris:

  1. uf, un suquet o un fricandó amb la calor que fa! I si ho deixes en una sopeta de meló que et queda molt bé?

    ResponElimina
  2. Quan siguis a Grècia, et posaràs en forma rapidament, tot hi acompanyarà, el cel, el mar i els museus. Ja et falta poc.

    ResponElimina