dimecres, 15 d’agost del 2012

LA TRESCA I LA VERDESCA


El meu paisatge és la calor
i les tavelles de ginesta que rebenten escampant les seques llavors.
El llibre que llegeixo m’agrada molt. En cada pàgina esclata la llavor de l’escriguera. Procuraré collir-la, plantar-la, regar-la i fer-la créixer, encara que només sigui pel meu plaer i una mica pel vostre, fidels lectors amics.
En un lloc diu .
─Què fa la gent normalment per explicar les seves històries?
─Senzillament em diuen el que recorden em va contestar el Cronista Més tard, anoto els esdeveniments en l’ordre apropiat, elimino els fragments innecessaris, aclareixo, simplifico... Aquesta mena de coses.
Efectivament, aquesta mena de coses. Oi?

1 comentari:

  1. Jo encara diria més, estimat Dupond: Aquesta mena de coses, efectivament.

    ResponElimina