dilluns, 13 de novembre del 2017

LA TRESCA I LA VERDESCA





La Unió Europea ens vetlla. Potser no ho abasta tot però sí alguns aspectes (i no serà, espero, per allò de qui no té feina el gat pentina). Ara han destinat 4.000.000 d'€ a un projecte de creació d'un "coach" personal perquè ens ajudi als ancians (sense eufemismes) a viure millor. Per la tablet, el telèfon o altres, ens dirà què hem de menjar, ens aconsellarà que fem exercici, que no estiguem gaire davant de la tele etc. i suposo que inclús el que hem de votar o com ens hem de vestir.Tot això segons uns paràmetres a la nostra mida o sigui amb control, sempre control. Això estaria bé per qui ho vulgui i ho necessiti (algun gat despentinat), però a mi, de moment, que em deixin fer una mica el gandul, dormir o vetllar si el llibre que llegeixo m'addueix o tinc ganes de veure una peli vista mil cops, fer la migdiada o no i dinar carn amb bolets si em ve de gust i m'ho puc permetre. Diria que amb els anys ens hem guanyat aquesta llibertat; total pel que ens queda!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada