dimecres, 1 de juny del 2016



Amb aquest sistema de celebrar l'aniversari amb cada grup diferent d'amics, sembla que ja tingui 240 anys i seguiré encara per uns quants dies. És l'avantatge de tenir molts amics. També veig molt clarament els diferents tipus de persones que m'envolten i de quina manera em relaciono amb ells. Però sempre hi ha el fil continuat de l'amistat que tot ho lliga. A mi, això de fer anys i celebrar-ho crec que m'empeny a  seguir i a no pensar sinó en tot allò bo que encara puc esperar. Tot positiu. A celebrar, doncs ! Potser així, sense aturador arribaré als cent anys i els meus fills podran organitzar una festa a l'estil de la pel·lícula Mamà cumple cien años que sempre han desitjar reproduir.
I prou de parlar d'aquest tema que deveu ja tenir avorrit.

2 comentaris:

  1. Quan ja feia quatre anys que la nostra mare era morta, ens varem reunir com feiem sempre pel seu aniversari per tal de jugar una Marató de Mah-jongg. El cartell anunciador era la seva cara en el cos de la Rafaela Aparicio en aquesta pel·lícula. Efectivament l'any 2014 hauria fet els 100 anys.El meu germà es va "mosquejar" bastant.
    Encara te'n falten molts!.

    ResponElimina