dissabte, 28 de desembre del 2013

LA TRESCA I LA VERDESCA



A banda d'allò d'una nit de cinema a l'òpera, que ja va comentar la Marisa, aquests dies han estat prolífics en cinema i teatre. Vaig anar a veure La gran belleza (certs aspectes em van agradar i altres no, La rosa tatuada que sí em va agradar i que ja ha comentat o informat el Rafel, Fum que també em va agradar, molt simple aparentment i amb molta retranca, com si fos un conte de Carver, i ahir Bombollava l'espectacle de bombolles de sabó del Pep Bou que feia temps que volia veure i mai ho aconseguia. Em va agradar molt, era pura poesia de l'efímer, de la llum feta dansa, una lliçó d'imaginació. Ho vaig trobar d'allò més suggerent . Els nens que majorment omplien la sala estaven fascinats, no se sentia ni una mosca i ningú movia ni un dit. Avis que teniu néts, ja sabeu on els heu de dur. També vosaltres entrareu en aquesta dimensió de màgia, poesia i record.

1 comentari:

  1. Muchos como tu y las salas no cerrarían. Gracias por colaborar a mantener en alza el espectáculo. ¡¡Must go on!!

    ResponElimina