dilluns, 18 de febrer del 2013

L'ENIGMA DE LA TRESCA



                  MÉS

Entrada "apabullant" d'en Rafel- perquè no entraràs més sovint?- sobre l'Enigma de la setmana. Estic completament d'acord amb tu. Tan sols vull fer dues acotacions. Primera, em vaig equivocar de foto al posar la de l'escultura. assumeixo la pífia. La bona és la que tu poses. Segona, que no vaig pas dir que Tamara de Lempicka hagués signat cap conveni ni res de semblant. Tan sols que el grafisma és absolutament inspirat en l'obra d'ella, opinió que refermo. Ah i encara hi ha més: no cal girar cap dibuix (per la figura de la nostra dreta ) perqué es tracta, fixeu-vos-hi bé, d'una fotografia d'una model posant "a la manera de". Tampoc no sé fins a quin punt es tracta d'una interpretació o bé és un estil molt potent que està en l'aire que els artistes capten conscient o inconscientment (recordem per exemple, la projecció recent de A Farewell to Arms i el Guernika de Picasso). M'agradaria saber de qui és aquesta etiqueta i quin lligam podria establir-se amb la Lempicka.

M'encanta haver engegat una polèmica creativa, que no de discussió.

1 comentari:

  1. Sembla una Diana caçadora.
    Potser millor la Ben Plantada de l'Ors, que es mira els cérvols mentre es decideix a seguir-los:
    "sicut cervus ad fontes aquarum", del salm 42.
    O una ingènua fadrina noucentista camí de la font per trobar el moliner.

    ResponElimina