dimecres, 6 de juny del 2012

LA TRESCA I LA VERDESCA






L'última imatge és la d'un poster que m'he comprat- Les escultures són d'Alexander Calder (la vermella) , Joan Miró (el nen que està fent una raresa i no es vol posar dret de cap manera), Tom Carr l'agulla blava, J. Montserrat el Menelic, les Pedres fendides d' Enric Pladevall, el gran avió d'hèlix ? i la del terra es diu DT i és de Sergi Aguilar. Els nom estan gairebé perduts i molts ja no hi són. Si els equivoco ja em perdonareu .

Avui (ahir, en realitat) és el dia de la requesta pel Càncer i els carrers són plens de tauletes de pidolàires. Tenien l'aspecte arnat de " no queda altre remei", lluny d'aquelles senyores de vestit jaqueta amb joia a la solapa de la nostra infància. Allò era boatu i no el cutreriu d'ara. No deuen pas recaptar gaire amb l'aire desencisat que gasten. No sé si anem pel bon camí perquè si la ciència s'ha d'alimentar així...

M'agrada menjar-me la vida "a belles dents" com diuen els francesos, tan metafòrics ells; per això aquest matí he anat a revisió a cal dentista que viu cap allà els quinze (o sigui al Guinardó) i a continuació a la Fundació Miró perquè em calia trobar un poster per una habitació esmorteïda de Sant Julià. Entre autobús, metro i funicular m'ha trucat el meu nét gran, l'Iu, que era a Saifo i m'havia de dur un encàrrec i, és clar s'apuntaven, ell, la seva companya i el Pau, a dinar a casa meva. M'he posat a volar i després de trobar el poster i fer unes quantes fotos per Montjuïc encara he arribat abans que ells i he pogut preparar un gaspatxet, uns espàrrecs i llibrets de formatge i pernil; amb això i un gelat de La Sirena de postres sóc la millor àvia del món ( i això del poster ja és la repera). Ai Senyor! gent jove, pa tou. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada