dimarts, 26 de juny del 2012

Ja hi som, ara sí, ja és estiu, hem celebrat amb coca, cava, petards i foc el solstici d'estiu i ja estic instal·lada als meus lars foranis per dos mesos almenys. Quines ganes! Ja veig les ombres dels arbres estimats sota les quals penso llegir i escriure a pleret, sento els ocells amics i els sons que em són cars. Encara no he acabat de fer la posta a punt per deixar-ho tot més o menys organitzat com a mi m'agrada i m'és còmode. però espero fer-ho en aquesta setmana encara que dissabte i diumenge que ve és la Festa Major i per tant una mica més de desgavell. Però ja és estiu, la piscina és netíssima i arreu on miri m'acontenta. Visca l'estiu.
Ah em faltava dir-vos la solució de l'últim enigma: es tracta de l'escut dels bombers.

2 comentaris:

  1. ¡Caram els bombers com se la gasten! Potser el fundador era marquès? Ho esbrinarem.

    BON ESTIU!!!

    ResponElimina