divendres, 24 de febrer del 2012

LA TRESCA I LA VERDESCA




"Aquell estudi em semblava un palau de conte de fades. Una tarda es va presentar el seu marit i em va donar la mà i després em va dir una cosa que no oblidaré mai: Es va posar de genolls i em va dir fluixet.Si mai has volgut saber d'ón venen els teus somnis, quan te'n vas a dormir, només cal que miris al teu voltant. És aquí on es creen."
El qui deia això era en Georges Meliés, al llibre La invenció - l'Hugo Cabret.
És un llibre preciós (que puc deixar a qui el vulgui veure) i del qual el Martin Scorsese acaba de fer una pel·lícula que no podem deixar de veure.
Aquí teniu un dibuix de l'Hugo i la Isabelle des del rellotge de l'estació de Montparnasse a París i la foto que vaig fer jo d'aquest mateix rellotge.
Potser ara us preguntareu quí és l'Hugo, què hi fa en Meliés, a què ve el rellotge. Però això, com els somnis, està en aquell magatzem i fins que no el visiteu no ho sabreu.

2 comentaris: