dimecres, 4 d’agost del 2010

MIS RELATOS EN LA RED

Ahir, en Rafael, va sugerir-me que publiqués en el blog els micro relats (màxim 100 paraules) que escric durant tot el curs i que, pels que no ho sabeu, formen part d'un concurs convocat per la Escuela de Escritores i la Cadena Ser. Del primer any en que vaig participar tots els primitius "lletraferits" ja en teniu un exemplar. Aquests són part dels del segon i tercer any que va acabar fa dos mesos. Espero que us agradin.

Cuando el alcalde se acercó al cañón, supimos que deberíamos convocar elecciones. Por desgracia, no tenemos ni idea de como hacerlo. Aquí, en el pueblo, todos los alcaldes se han elegido siempre por el sistema de muerte natural. O sea, el que quería el cargo se cargaba al rival y listo.
Y ahora va el burro de Joe Duncan y sin la menor consideración para sus conciudadanos, decide suicidarse por amor lanzándose al vacio.

2 comentaris:

  1. Ja teniem el Rafel i la promesa d'un relat cada dia, i ara tu amb els teus micro... tenim feina a llegir tot l'estiu. Visca els lletraferits !!!

    ResponElimina
  2. Celebro que te hayas decidido. Así lo disfrutaremos todos y yo me sentiré un poco más acompañado. Ánimo y adelante. Rafel.

    ResponElimina