dilluns, 18 de gener del 2010

TRESCA I VERDESCA 47



  • Hola! Ja soc aqui. Encara no ben bé, ben incorporada peò ja instal·lada. La meva casa ja no està immersa en les boires de la pols del parquet i raonablement calenta. Loado sea el Señor. Encara em falten els dos quartos de bany però això no afecta la taula del despatx i a més a més m'ho faràn aquests dies que seré a fora. Perque sí, me'n vaig demà passat a un lloc absolutament exòtic i perdut del món: Matalacañas. A la província de Huelva, tocant a Doñana i a Portugal. Conais pas? Com que no tinc gens d'il·lusió per anar-hi ni potser tot serà nou, diferent i espero fer-ho excitant. Com ens diu en Borja (el nostre profe) d'un text del Sergio Pitol en que el protagonista d'un conte va a Venècia havent-se descuidat les olleres i tot se li converteix en una altra cosa, pàtines, boirines, reflexes sumptuosos, una paisatge impossible, imagirari... M'esforçaré a que aquest lloc tan insòlit em produeixi un efecte especial. M'ho miraré en "veu descentrada". Ja us ho explicaré.
  • Llegeixo, en un text de Sèrgi Pàmies , una sèrie de nom de contistes : Krzyzanowski (La nieve roja, publicat per Siruela), Kjell Askildsen, Gonzalo CalÇedo, Jordi Lara, Richard Bausch, Bradu Udall, Giorgio Manganelli, Tobias Wolf, Amy Hempel, A.M. Homes, Artur Bradford, David Sedaris, Sebastià Perelló, Làzaro Covadlo, Thomas Gunzig, Alfred Polgar i Lidia Davis. Un bon feix per anar descobrint.
  • Més adreces de blocs loteraris :
  • www. laberintgrotesc.blogspot.com
  • Gawww.lexicografia.blogspot.com i www.paraulesencatala.blogspot.com (els dos sobre lexicografia catalana i altres feridures).
  • www.espaistacats.blogspot.com
I consulteu, a més a més l'espai cuina amb coses que us devia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada