dilluns, 11 de gener del 2010

TRESCA I VERDESCA 45

Hola amics, ja torno a estar connectada, de moment. Dic això perquè ho tinc tot "una mica"desgavellat i espera, que dijous comença la big moguda del parquet i el desmuntatge de tot el que es pugui desmuntar de la sala. Tota jo tremolo d'horror però què hi farem, almenys ara ja tinc calefacció i espero sortir-me'n, finalment. De moment encara no tinc prou centrat l'enteniment per fer-me les preguntes de costum sobre les sorpreses que ens van preparant els diaris (que me quede como estoy) ni els esdeveniments socials de la ciutat. Tot arribarà.

També jo vaig anar a veure Avatar i ja fa dies que volia aportar el meu granet de sorra en la polèmica (o en el contrast de parers).
Efectivament, estic plenament d'acord amb en Rafel i també amb en Marçal, però potser matisant l'entusiasme. És molt aviat per saber què ens depararà l'invent encara que ha començat mot bé (tècnicament). Ara bé, penso, amb totes les reserves que vulgueu, que no he sentit que m'aportés res d'essencial. Enteneu-me bé, si el cinema és també guió actuació, expressió... no pel fet de ser en tres dimensions m'ha donat més que una pel·lícula habitual. La majoria de les meves pelis preferides no crec que m'agradessin més pel fet de ser en 3d., francament. Veurem fins on arriba.
En un altre estadi de la cosa, la violència i el militarisme exacerbat, combinat amb la presumpta innocència del bon salvatge són tan americanes... Torno a dir que no puc sinó esperar què passarà a partir d'ara, perquè efectivament és un punt de partida.

Quant a l'ebook segueixo debatent-me entre dubtes perquè sembla que encara no està clar el sistema que guanyarà al final. És com va passar amb el Pal i el Cam. La Meri em té preparats no sé quants centenars de títols però no m'acabo de decidir.

1 comentari: