dijous, 18 de maig del 2017

LA TRESCA I LA VERDESCA


                                           Ja m'hi veig

L'altra dia recordava amb enyorança l'alcalde Hereu. Sí, sí. Durant el seu mandat, escriure al bloc sobre meravelles de la ciutat estava "xupat". Però ves per on, amb el Consistori actual en ple ja en tinc prou i he deixat de pensar en ell. El nostre Ajuntament pensa dispendiar un milió d'euros (166.400.000 aprox. de pessetes si no m'equivoco) perquè una dotzena de comunitats de veïns enjardinin els seus terrats. Com que arreglar els parcs encara seria més car... han trobat la solució. Suposo que tots podrem anar-hi a llegir en còmodes gandules, regar les plantes, collir cargols, refrescar-nos els peus als bassinets... les activitats normals d'aquests espais. Però un dubte em rosega: i la clau del terrat? Potser es tracta d'una mesura per afavorir no tan sols empreses de jardineria (vade retro Satan, ja m'enteneu) sinó que també trobaran algun joier dur o tou que en faci diverses opcions per dur-les penjades al coll. 
Potser que parli amb el Presi de la nostra comunitat a veure si podriem ser dels afavorits, donades les característiques del nostre pati. (I a sobre, en hores lectives s'estalviarien la claueta).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada