dimarts, 15 de novembre del 2016

LA TRESCA I LA VERDESCA

És com a mínim curiós, l'interés furiós de tothom aquests dies comentant les eleccions americanes. No és que no ens afectin, que sí, però ni de bon tros hem comentat les d'aquí i n'hi hauria per fer un diccionari de despropòsits , greuges i altres. Només és un petit apunt perquè aquests dies tinc molta feina i perdo no sé quantes hores fent recuperació (em pensava que ja acabava la primera tanda i NO, només sóc a la meitat) i encara el que em queda... no, si el temps que diuen que és com un xiclet se m'està convertit en pedra berroquenya que és el vulgar granit però així queda més bé. I... ja heu vist la sortida de lluna d'avui? És l'altre tema importantísim que ens consumeix les energies informatives. Jo en vaig veure una d'aquestes (ja sé que no tan, tan, tan grossa com diu el Tomàs Molina) a las Bardenas Reales; allò sí que era espectacular.

                                                              aquesta és la lluna d'ahir

www.youtube.com/watch?v=Ybq5-_8zFMU i això és una cançó que es diu la lluna a París.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada