dijous, 17 d’octubre del 2013

LA TRESCA I LA VERDESCA


QUIN D'AQUESTS PERSONATGES VOLEU SER?


ACLARIMENT-
    Sé que algú va entendre que no escriuria més al bloc però, NO,NO,NO, No us lliurareu tan fàcilment de mi. Em referia tan sols al dia d'ahir. Vaig creure que, en aquestes alçades, comentar sobre la importància i els valors del Parc Güell o bé és redundant o bé necessita una ponderació i un temps que aquests dies no tinc i que bastava publicar-ne les fotos de la tresc
ada (per cert esgotadora doncs gairebé no vaig deixar racó per sollar). I a la tarda teniem classe que sempre és una pallissa mental de tant intensa...
Quant al viatge, tampoc és que l'hàgi avorrit i no en vulgui parlar més sinó que ho aniré fent però piano, piano, a la mesura que vagi posant en net els apunts que tinc fets en vistes a l'àlbum que sempre faig. Però en els escrits hi ha tants nivells (apunts, pel bloc unes coses lleugeres, per l'àlbum cròniques més elaborades etc.) que no es pot tenir l'esperit vetllant en tants racons alhora. 
 I és més, reprendré els enigmes. Demà és el dia. Agafeu guies, internets i altres crosses però estic  raonablement segura que no us serà fàcil d'endevinar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada