dimecres, 24 d’abril del 2013



Cliqueu la primera paraula i després a l'enllaç

Ressaca

Ahir vaig ramblejar gairebé tot el dia. Vaig acabar apallissada. No sabia que a Barcelona hi hagués tanta gent, tanta com els dies de manifestacions polítiques. Tota la ciutat era un encadellat de barris plens. Gent i més gent, roses de tots colors, dracs de totes menes, cupcakes amb l'estelada. I els llibres? Si, potser si podies enfilar-te a un fanal o esmunyir-te entre deu colzes i centenars d'espigues i tanys de rosa, podies entrellucar-ne algun. Res d'apropar-t'hi. I a les llibreries no s'hi podia ni entrar.  Records, records altre cop, de fullejar llibres, mirar estampes, demanar més diners perquè el pressupost no arriba. Res d'això. Què queda d'aquells dies de Sant Jordi? Doncs el moment sublim d'arribar a casa, obrir un llibre i posar-te a llegir oblidant-ho tot.


1 comentari:

  1. Les fotos donen fe de la festa de Sant Jordi, has fet un bonic recull. Al meu barri també venien roses fetes de totes les materies possibles, una gran inventiva, a mí m'agrada la rosa vermella de sempre, la de jardineria. D'aqui a poques hores agafo l'avió que em portarà a Eivissa. Fins la tornada.

    ResponElimina