dijous, 29 de desembre del 2011


S'ha mort una vella coneguda. Era record Guiness per la seva longevitat, va acabar els seus dies a una residència de luxe especialitzada; tenia quinze col·legues amb qui va compartir notorietat i per tant tot el que d'ella es digui no acaba de ser ben bé veritat ni mentida. Quines coses! Ja ho haureu endevinat, es tracta de la mona Xita, la de jo Tarzàn, tu, Jane.    Ahhh-hi-ha-hi-ha-hi-haiahhhhhh! Sic trànsit gloria mundi.
Aprofiteu el que queda d'any que això s'acaba.
Jo aquests dies estic de vacances, per això no escric. Només de pensar en la pobre Antígona, a les fosques, m'agafa tristor. No deixa de ser el paradigma de tants i tants que també son a les fosques i potser no hi pensem prou. Bé, no em feu cas, el Nadal té aquestes coses (i també d'altres, bones). He fet poques fotos, ja us les enviaré totes alhora, al final, com a àlbum de vacances.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada