dimarts, 19 d’abril del 2011

LA TRESCA I LA VERDESCA

Si en poguessiu sentir l'olor!

Ja que no sou aquí, deixeu-me almenys que comparteixi amb vosaltres un tros de gesamí florit.

Crònica d'un matí avorrit:
Avui ja no fa tan bon dia. El sol se n'ha anat a la platja; es veu que s'ha comprat un banyador nou i el vol lluïr. Han vingut a ensulfatar els arbres per lliurar-los del pulgó que és molt mala bèstia. Estic instal·lada a sota de la figuera i no sé si això em perjudicarà o m'amansirà. El Martí i la Mina corretegen sense deixar-me concentrar i el David, com de costum, és al taller feinejant. Dimarts Sant tranquil i una mica sosaino. Ai demà! Vull plantar dos rosers i ja els tinc el lloc preparat. Segurament ho faré per Sant Jordi. He acabat Todos mis cuentos, d'Ana Maria Matute. No m'ha agradat gaire. Indubtablement estan ben escrits però queden carrinclons. Molts elfs, princeses i boscos mil·lenaris. Suposo que és cosa de l'edat (la seva, no la meva) o que no ha tingut al Borja de profe. Llàstima perquè se li veu la gràcia poètica i estan ben confegits i , malgrat tot, no són edulcorats, però no m'acaben de fer el pes. Massa diminutius.
Adeuet amiguets me'n vaig a estendre la robeta i fer el dinaret que comencem a tenir ganeta i a més a més estic peladeta de fresqueta. Grrrr, brrrrr

1 comentari:

  1. He obert la foto fins que ha ocupat tota la pantalla de l'ordinador i no sé....jo diria que he sentit la flaire.

    ResponElimina