dilluns, 17 de maig del 2010

TRESCA I VERDESCA 111


  • M'encanta saber que encara la voluntat popular val més que les elucubracions escaldufades d'un alcalde.
  • Com us deia, una mostra del seny català. O del pragmatisme, com vulgueu.
  • Trobo molt encertat el nom de la secció de la Maria Teresa que sempre sap "donar la nota", afinada. No cal que ens expliqui perquè l'ha triat. S'entén perfectament.
  • Al crear el bloc, es tractava, precisament, que cadascú trobi la seva forma pròpia i parlli del que ell pensa i creu que pot interessar els altres. A veure si us hi poseu d'un cop.
  • Ja us heu comprat De què parlem quan parlem de l'amor? És el recull de Carver sense les esmenes de l'editor. Si més no pot ser interessant comparar.
  • Són molt interessants les trobades al voltant d'un llibre amb el Borja. Amb la seva habitual perspicàcia (i verborrea) ens endinsem en la fi d'un món que s'acaba (l'Europa de finals del s.XIX de la mà d'uns quants autors clarividents que ens ho fan veure.
  • Ja heu anat a veure el Museu del Modernisme Català, recentment inaugurat? Jo hi aniré demà i ja us en faré cinc cèntims.
  • Ja falta menys pel Lobster Day de l'any que ve. Que bé ho varem passar. oi?I la Marisa d'amfitriona, molt en la seva línia, o sigui sense faltar cap detall.

1 comentari:

  1. Gràcies, "amiga quasi perfecta" per la qual cosa encara et queden amics, je,je.

    Has vist que vaig voler posar imatge i tot i les teves explicacions i les instruccions impreses de la Meri, em vaig liar? Ja ho veus, encara em falta algún detall, + je,je.

    ResponElimina