dimarts, 11 de maig del 2010

L'ARPA I LES SEVES VIBRACIONS 10

Si no fos...
Desprès de comentar la peça musical del Sincrotró – Alba, avui va de Ressonància magnètica, simplificada en les sigles “RM”. És la matèria que estudia els nuclis atòmics al alinear-los a un camp magnètic constant. (ooohhh, Marisa). En medecina s'apliquen radiofreqüències als àtoms que permeten estudiar la informació estructural d’una part del cos.

Això ve a cuento perquè aquest matí m’he sotmès a aquesta màquina, encara que amb el cap a fora, ( no tinc claustrofòbia però sempre és més còmode). Segur que alguna vegada heu passat per la mateixa exploració, penso ara amb els genoll de la Marisa. La meva ha estat una revisió puntual per revisar el genoll esquerre, ja que feia tres anys de l’anterior control.

És una sort tenir a Barcelona tants bons aparells de diagnosi, (sinó que li diguin al rei) aquest és el de l’Hospital Plató, antic lloc meu de treball, recordat amb carinyo, però sense enyorança.

Divendres serà més divertit amb el programa gastronòmic que ens espera.


1 comentari:

  1. Fa 2 o 3 anys em van sotmetre a la mateixa prova que dius del genoll i també al soterrani de la Plató. Jo si que tinc claustrofòbia i per molt que em deixessin el cap a fora, ho vaig passar fatal i vaig estar a punt d'aixecar-me. Fa molts i molts anys em van fer un escanner per descartar cap tumor quan vaig començar a veure doble.Que dic jo que amb el panorama que tenim pel davant, millor veure simple, oi? Sortosament la memòria és selectiva i ja no recordo què vaig sentir. I a en Lluís, quan tenia nou anyets també li van fer. El recordo estiradet, amb mí asseguda al seu costat, vestida amb el davantal d'amiant i agafant-li la mà.

    ResponElimina