dilluns, 31 de maig del 2010

TRESCA I VERDESCA 118


  • Ja és meu!
Dissabte vaig fer 74 tacos ahí és nada i els meus fills em varen regalar el llibre electrònic tan somniat. És, és, és... ja el veureu però és fantàstic. Ara hi tinc ficats sis-cents o set-cents llibres, no sé, una barbaritat. Ara, però els triaré i ordenaré per poder anar omplint. M'he passat el cap de setmana anul·lada, llegint al balancí. És com un llibre de poesia petit i no pesa gens. No solament tinc ja molts llibres sinó que els que compri són força més barats que els de paper (que seguiré comprant és clar) amb la qual cosa el meu pressupost baixarà considerablement.
Friso per ensenyar-vos.-el.
  • Han dimitit cinc presentadores de Al Yazira per les pressions rebudes sobre la seva vestimenta. Ens solidaritzem amb la seva actitud i lamentem que per una causa que ens importa a tots s'hàgin quedat sense feina.
  • El Coliseu romà que està en obres, mostra ara l'hipogeu, o sigui les parts subterrànies amb les masmorres, i altres "espais escènics" molt interessants. Recordo haver-los vist en el viatge de fi de carrera en una visita especial i era escalofriant.. Per cert ja heu visitat els de Tarragona?
  • No trobeu que la moda de mig embarassades d'aquest estiu és un contrasentit quan el que ens demanen és que ens apretem els cinturons?
  • Una reina para todos i todos para una. en un salvament al despistar-se en un acte públic. Home, ho trobo molt solidari (però curt) donat que l'acte va començar amb salts amb paracaigudes.
  • Al Cesar el que és del Cesar... i les obres aragoneses del Museu de Lleida a la diòcesi de Barbastro-Montsó. Ara bé, això comportarà unes despeses considerables que tampoc no sé si és el moment de fer-les.
  • Titular: el Govern explicarà la pujada del IRPF. Ja seria hora que expliquessin alguna cosa ben explicada. Però, pensant-hi bé tot el que per entendre's cal que s'expliqui no serà que per si sol és inexplicable? Simplement m'ho pregunto, eh?
  • Les operacions d'estètica a la baixa. Qué bé. Deixarem de sentir-nos bitxos rars i quan trobem amigues no vistes de fa temps les reconeixerem.
  • El burka no és un problema a Catalunya, diu Benach. És clar, i tampoc la febre groga, ni la teoria de l'alliberament, ni les matances del Huttus i Tutsis ... ni tantes altres coses, però això no excusa que siguin preocupants, opinables i mereixedores de crear un estat d'opinió per evitar que arribin a ser preocupanys.
  • Segons les enqustes, suspens a l'Ajuntament. M'hi sumo.
  • En Xavier Corberó ha instal·lat a Beirut quinze escultures en basalt. No sé si les heu vist però són pedres grosses unes sobre les altres. Ja sé que és una crítica fàcil i potser desafortunada, però m'ha rascat alguna cosa íntima, veure-les fotografies i recordar altres espais de la mateixa ciutat amb ruines de guerra recent, tan semblants. Potser sí que el més important de l'art és la intenció i el que hi ha a dins però... Potser és el revulsiu que falta, no siguem tan primmirats.
  • Avui, demà i demà passat a les 22h. a la Filmo últimes oportuniutats per veure tres films de Mikio Naruse. En Rafel en va fer un gran elogi. Jo no me les perdo.
  • Me'n vaig a acabar el Dràcula que ha estat la lectura d'ahir. Seguiran... set-cents vint i quatre més i després més encara. Ah, Malole també tinc l'Ulises, el "nostre".

1 comentari: