dimecres, 2 de març del 2011

Quatar-La alegre muchachada es disposa a celebrar el Carnaval proper
  • Esgarrifa llegir el que està passant a Líbia. No ja tant la revolta, sinó el problema del refugiats que intenten sortir del país per la frontera amb Tunisia. Cada dia són 12.000 persones més i sense cap organització sanitària, menjar etc.i amb un fred espantós.. Fins ahir no es va confirmar per part de les organitzacions internacionals que hi ha una crisi. Ah! Aquestes coses donen, per mi, la mesura de la debacle de la societat, no si hi ha més o menys tecnologia o energies renovables. Per cert, potser les persones som la veritable energia renovable, o no renovable.
  • El viatge del nostre, si es plau per força, presi Zapa per Quatar em retrotrau al 6 de gener. Mils de milions li estan donant i més que vindran. Jo, que sóc de lletres, em marejo i no ho acabo d'entendre perquè la única cosa que tinc clara en referència a l'economia és que res no és gratis, tot és un té i tu em dones.
  • Rouco Varela reelegit; Martínez Sistach "apeado". No és que el tema em tregui el son però...
  • En Xavier Sala Martín, ment preclara i que parla sense embuts, diu avui a La vanguàrdia en relació a l'afany d'estalvi energètic, baixada de límits de velocitat etc : Las medidas catalanas y españolas tienen una cosa en común: ¡carecen de sentido! Ja deia que és una ment preclara , cosa que queda perfectaqment clara llegint l'article sencer.
  • Un milió d'€ (168.000.000 de pts) donarà l'Estat (nosalttres) al Real Madrid perque publiciti España com a destí turístic. Jo aporto una idea: que tirin una bomba al Bernabeu i que tots els polítics que puguin vagin a revolcar-s'hi (allí no s'hi poden banyar). Potser és que no hi entenc.
  • El meu condol a tots els homes (i potser també a alguna dóna) per la mort de Jane Russell. Tots han quedat vidus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada