dijous, 7 de juliol del 2016

L'arpa i les seves vibracions, 422

Paf, paf, paf

Ha passat un mes des que el meu ordinador va fer paf tot d'una, sense previ avís; la negror es va instal·lar a la pantalla. Sembla que unes pujades i baixades durant molts dies del corrent eléctric van cremar el disc dur; més ben dit, segons m'ha dit el técnic el van trencar a trocets.

Tenia molt poques còpies de seguritat; així que ho he perdut tot; tot; vol dir tot; escrits del nostre blocc, fotos de la família i un llarg etc. de treballs i records.

Avui, he estrenat un nou disc, i començo a escriure'm amb vosaltres. Val a dir que he enyorat molt no llegir-vos durant aquest mes i no poder entrar al bloc per comentar-vos les meves activitats que, han seguit el ritme de sempre: llibres, cinema, teatre i música amb més o menys assiduïtat. L'última el diumenge passat a la representació al teatre Goya de l'obra "EL PREU" d'Artur Miller.

De moment , m'han instal·lat un Windows 10, enlloc del 7 que tenia i amb el que em defensava molt bé. Dissabte tornarà el técnic per formatejar l'impressora i ensenyar-me com treure'n el màxim profit de tots els programes.

Queda la gran incognita. estic a l''espera de si es pot recuperar tota la informació acumulada durant anys i el que em pot costar, sembla que un dineral.

Salutacions a tots i guardeu-vos del calor.  






3 comentaris:

  1. Me n'alegra saber de tu i espero que puguis recuperar tot el que has perdut i que deu d'estar allà al llimb de la xarxa. Jo poca cosa et puc explicar des del dia que ens varem veure pel Lobster's Day.

    ResponElimina
  2. Me n'alegra saber de tu i espero que puguis recuperar tot el que has perdut i que deu d'estar allà al llimb de la xarxa. Jo poca cosa et puc explicar des del dia que ens varem veure pel Lobster's Day.

    ResponElimina
  3. pROGRAMA NOU, VIDA NOVA. mÉS VAL NO PENSAR-HI. Si creus que amb un dia de l'inforàtic podràs treure tot el profit al teu nou ordinador, vés baixant les expectatives. Jo fa quatre mesos que el tinc i de tant en quant m'encallo en el més estúpid. Però, com sempre fes el que puguis i Deu dirà`...

    ResponElimina