divendres, 18 de febrer del 2011

LA TRESCA I LA VERDESCA




Avui he començat però no he pogut acabar perquè tenia classe amb la Meri, però he après una cosa molt xula que us trobareu un dia de la setmana que ve en un Tresquejant i verdejant. Al clicar la imatge, us sortiran les fotos, com sempre però ara serà una presentació de fotos o sigui que aniran passant per elles soletes i en gros. A la barra de sota us sortirà l'opció per poder-les passar més de pressa o més a poc a poc. Ara encara no n'hi ha cap de preparada. Tingueu paciència i ja us avisaré. Espero saber-ho fer que una cosa és aprendre-ho amb la mestra al costat i una altra és trobar-me sola davant dels elements que, a vegades, es tornen mar procelós. El meu pare de jove, tenia un amic, el Faustino Palouzie que a casa seva feien els mapes de la seva i nostra infància. Un dia d'aniverssari li va enviar un dels Efectos naturales on sortien la tempesta, el llamp i el llampec, un volcà, la pluja, un terratrémol etc amb una nota que deia: t'imasgines que tot això ocorregués al mateix temps? Amb aquestes coses tan sofistiqués que m'ensenya la Meri, a vegades, al començament, tinc aquesta mateixa impressió. Després ve la bonança, gràcies a Déu.

2 comentaris:

  1. Com diuen en castellà: "Quien a buen árbol se arrima, buena sombra le cobija"

    ResponElimina
  2. Un cop la Meri et doni per bona alumna, jo m' apunto a que tu ens ensenyis a nosaltres, aquesta remenada de fotos, per on encara m'ofego, ho tinc pendent.

    ResponElimina