divendres, 21 de març de 2014

Veronique Laurent Didier

Pintora que un dia va descobrir el fang i fruit d'aquest amor es va convertir en escultora. Què vol dir nos? res millor que les seves pròpies paraules :

quan  no vols temes acadèmics o clàssics ... i prefereixes la poesia, la senzillesa, les corbes, els petits gestos de la complicitat  ...  llavors, què més suau a la vista que la rodonesa d'una cuixa ben plena, què podria ser més atractiu que la corba perfecta d'un cul rodó com una poma? Així que vaig triar quedar-me en aquest univers, que em delecta i m'inspira des de fa molts anys ... Algunes  de les meves obres tenen el privilegi de ser fosos en bronze, patinat per donar-li color.Em trobaràs a Pertuis , Luberon al sud, just al costat de Lourmarin, a les portes d'Aix en Provence.


Jo afegeixo: Crec que aquestes rodoneses ajuden a fer evident el pes de les figures al món i ajuden a veure l'abstracció de la lectura, el viatge fora del món, que la paraula escrita proporciona.


3 comentaris:

Silvio Segundamano ha dit...

Alternative medicine means different things to different people. Alternative medicine encompasses many different approaches from massage to Chinese medicine and yoga. Alternative medicine means practices or medicines that are used instead of the usual, or standard, ways of treating diseases or illness. Examples of complementary and alternative medicine are meditation, yoga, and dietary supplements like vitamins and herbs. Alternative medicine means that it is different to the dominant health care system and potentially can replace it.

Maria Dolors Giral ha dit...

???????????

Rafel ha dit...

¡¡¡¡¡BRAVO!!!!!