dimarts, 11 de març del 2014

ART


Louis Bourgeois

Avui a la Filmoteca em pogut veure el documental “Louis Bourgeois: l’aranya, l’amant i la mandarina” em entrat en el fascinant mon d’aquesta artista, sobre la seva obra i la seva vida, el retrat d’una personalitat lúcida, creadora de les colossal i simbòliques escultures de les aranyes (es pot veure al Guggenheim de Bilbao). Aquí se’ns mostra la seva trajectòria ultima i els períodes entre 1993 i 2007. Es a demès el resultat de exorcitzar els seus dimonis: la figura del pare, la llar, el cos, la identitat, els records d’infantesa. Els que puguin estar interessats encara teniu l’oportunitat de veure-la, el proper dissabte dia 15 a les 19,00h. Val la pena. Està ubicada dins la programació de “Per amor a l’art”.  



1 comentari:

  1. La vaig veure al MACBA fa dos anys, crec, durant una exposició de la que em sembla recordar que us en vaig parlar i publicar al Blog. La Louise Bourjois m'agrada molt. De tota manera procuraré anar dissabte a veure-la per si no és la mateixa peli.

    ResponElimina