dijous, 1 de juny del 2017

LA TRESCA I LA VERDESCA

Aquesta ha estat una setmana atabalada. Només som a dijous i sembla que hagi tingut deu o dotze dies. Ja sé perquè! Ha estat el meu aniversari: 81 no feu càlculs. I és clar, entre trucades, watsAps i 
celebracions he estat molt dolçament ocupada. Ah  una bona notícia:  ja tinc el primer exemplar de la meva novel·la, relligat. Encara, com que és el primer hi ha detalls a arreglar. Com que és de "producció i impressió pròpia" és el prototip però ja veig que el sistema emprat és prou bo. No, no és editat de debò sinó fet en fotocòpia i el relligat per un noi que ho fa molt bé i això, junt amb la mà de la Meri fent-ne el pas a un tipus d'impressió de debò i una maquetació impecable han fet el miracle. A mi em fa tanta il·lusió com si fos de bo de bo. Encara que el text sigui realment el nus de la qüestió , el que tingui una aparença correcta i una mica maca, també m'interessa. I dic miracle perquè sembla impossible que la feina del cap acabi en les teves mans. I us confesso que m'agrada llegir-lo i inclús hi ha moments en que em sorprèn perquè després de treballar-lo tot el curs ja no ho recordo amb detall.  
Aquesta és la portada :



És un esgrafiat de la paret de l'antiga Impremta Minerva de Mataró (foto meva) que la Meri va tenir la bona pensada de fer-la en  negatiu i la cartel·la una composició basada en un detall. 

Ara he de descansar una mica per netejar-me el cervell, però espero que sorgeixi aviat una nova espurna. És tan fascinant l'aventura de l'escriptura!

1 comentari:

  1. Que bé, ja desitjo llegir-la. Molt original la portada m'agrada molt.
    Felicitats !!!

    ResponElimina