dimecres, 14 de maig del 2014



Segurament és que soc de mires curtes, però el que de debò m'interessa són les petites coses: els ocells que m'alegren els dies, el sol, el temps, una trobada amb amics, una bona pel·lícula... És que tot el que figura més transcendent, en general m'esborrona. Els bancs que si no tens diners no te'n deixen, els personatges públics que acaben mostrant-se malfactors, pseudopolítics, o aspirants a ser-ho, capaços d'aribar als extrems més odiosos, les manifestacions per fets dolents dels que mouen campanyes mundials i no diuen ni piu ni fan res pels horrors que passen al nostre costat, tantes i tantes coses que em neguitegen sense saber ni com posar-m'hi...  Però no cal que m'amoïni, ara, pel mòdic preu d'un euro amb cinquanta aconseguiré amb La Vanguàrdia el producte de bany que em procurarà el relax i una experiència única. A veure si serà veritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada