dijous, 31 de gener del 2013

LA TRESCA I LA VERDESCA


Com que demà me'n vaig i no podré escriure, escric avui el que correspondria a demà.La solució a l'Enigma passat i el nou Enigma, sortiran, però demà.

Només de pensar en calçots ja em ve salivera i se me'n va la mà a moldre la salsa. Aquest cap de setmana, sí. Segur que a Saifores em marxaran tots els mals que em resten. Sempre he sabut que em cal aire net, extensions de vinyes, pa amb tomàquet i un cel en el que els avions siguin un punt de llum amb una rima al darrere. Friso de veure els borrons, els ametllers florits, les fulles noves i els meus amics els ocells. Sentir l'olor del fum de les vergues i el bullir dels calçots quan el foc els escalfa. i rentar-me els dits amb el suc d'una taronja final. I no tenir pressa, sentir riure els nens i veure'ls còmplices, Saber que encara hi ha moltes coses possibles. Gairebé, gairebé, seria la felicitat.

2 comentaris:

  1. m'agraden els calçots i tot el seu ritual, potser invertint l'ordre de la frase.

    ResponElimina
  2. Que disfrutis, et fa falta desprès de tanta boira al cap.

    ResponElimina